Så här gör du ^_^

Hejsan hoppsan falleralera! Nu är det så att nåra stycken har frågat mej hur man fixar fjärilar och sånt till GIMP.
Så jag tänkte förklara för er  :D <3 OBS allt det här är efter hur det ser ut på min data :P

1.Gå in på den här sidan ,och skriv in vad du vill ha för slags pensel ( i sök rutan)  tex flower brush gimp

2.Klicka nu på den du har valt,så att du kommer in på själva sidan för just den penseln.Sen så höger klickar du på datorn som finns på vänster sida,och spara mål som (spara på skriv bordet)

3.Nu så har du din fil på skriv bordet,och du måste packa upp den för att få in den i själva gimp.och då måste du först ha ett upppacknings program som tex det här programmet som jag använder ^^

4.Nu ska du höger klicka på filen och klicka extract files och nu ska du klicka lokal disk (C:) /program/gimp 2.0/share/gimp/2.0/brushes

Så där ja,nu borde det funka,och föresten vad tycker ni om min nya design?
PUSS O KRAM :*

Kommentarer
Postat av: michelle

söt design ju:D och fin blogg!<3

2009-04-19 @ 21:25:59
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jättefin design, gillar skarpt!!;)

2009-04-20 @ 09:50:00
Postat av: Linn

Gud, du är en riktig fena på att göra designer! skit fin verkligen<3

Puss på dig gullunge <3

2009-04-20 @ 11:32:55
URL: http://linnsfotografier.blogg.se/
Postat av: Frida [om mode och foto]

mihih, tack finaste freja(: jag gillar grejorna med(a)och den nya designen är fin, fast jag gillade din förra bättre^^<333

2009-04-20 @ 19:46:27
URL: http://fridaisfine.blogg.se/

kommentera här:

Vad heter du:
här ofta?

Mail: (bara jag som ser den)

URL/din söta blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0