Someone once told me,that you have to choose what to win or loose.


Igår så fyllde jag år , fick en massor med underbara presenter bland annat ett nytt OBJEKTIIV 35mm/1.8 ,lilarosa converse,present kort på h&m ,zara och panduro :D På kvällen gick vi på hardrock café och där drack jag en god drink vilket jag vill visa med den här bilden xD 


ett fint litet kort jag fick av Molina ^__^


Blommor som jag fick :D


Berlocker som jag fick ,från Make up store ^^



TJOFLÖJT KÄRA BLOGGLÄSARE !
 Igår fyllde jag 15 , min faster och kusin va här och idag har morfar + mammas kompisar varit här, trevligt trevligt . Och så är det SPOOORTLOOOOOOV vilket är så sjukt underbart, jag ska ta det lungt, plugga ( YAY -.- ) och på torsdag ska jag åka till stöten ;D

Vad ska ni hitta på på lovet ? hugzzz :*

Kommentarer

kommentera här:

Vad heter du:
här ofta?

Mail: (bara jag som ser den)

URL/din söta blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0